Google’ın etkinliği kanıtlanmış filtre yöntemi sayesinde aynı kişinin birden çok tıklaması durumunda “geçersiz tıklamalar” olarak filtrelenmektedir. Bu sayede bütçenizden harcama yapılmamaktadır.
Bütçenizde yalnızca tıklama aldığınızda anahtar kelimenin maliyeti kadar eksilir. Yayın saatleri içerisinde aldığınız tıklama o günkü limite ulaşırsa reklamların yayını durur. Eğer günlük bütçeniz bitmemiş ise kalan tutar sonraki güne devreder.
Her sektöre ve rekabet durumuna göre değişiklik gösterir. Size farklı sektörlerde hizmet verdiğimiz müşterilerimiz ve Google Ads reklamları üzerindeki tecrübemizden faydalanarak önerilerde bulunmaktayız.
Tıklama başı maliyetler temelde ilgili anahtar kelimedeki reklam veren rekabetine ve reklam konumuna bağlıdır.
Evet eklenebilir, ancak önemli olan çok anahtar kelime eklemek değil hedef kitlenizin aradığı anahtar kelimeleri seçmektir.
Tecrübe ve Uzmanlık: Ekibimizde yer alan sertifikalı hesap uzmanları, hesabınızı en iyi şekilde yöneterek reklamlarınızda etkin dönüş almanızı sağlar.
Analiz ve Ölçümleme: Tüm çalışmalarımızı sektörünüz ile ilgili gerekli araştırma ve ölçümleri dikkat alarak yapıyoruz. Sektör analizi, rakip analizi ve anahtar kelime analizi çalışmalarımızın başlangıç aşamasını oluşturur.