Google Ads Remarketing

Yeniden Pazarlama (Remarketing) Nedir?

Yeniden pazarlama, daha önce web sitenizi ziyaret etmiş fakat satın alma işlemini gerçekleştirmeden sitenizden ayrılmış kullanıcılara ürün ve hizmetlerinizi yeniden hatırlatmak için ilgili kullanıcılara ulaşmanıza yardımcı olan Google ‘ın en faydalı reklam modellerinden birisidir.

Hatta, sitenizi daha önce ziyaret etmiş bu kullanıcılara, sitenizde ziyaret ettikleri bölümler temel alınarak özelleştirilmiş reklamlar gösterebilirsiniz.
Reklamlarınız bu kullanıcılara, Google iş ortağı olan sitelere göz atarlarken veya Google’da ürünlerinizle alakalı terimleri kullanarak arama yaparlarken gösterilebilir.

Görüntülü reklamda Yeniden Pazarlamanın önemi

Araştırmalara göre,bir web sitesini ziyaret eden kişilerin pazarlamacıların istediği işlemleri gerçekleştirmeden siteden ayrılma oranı %96’dır. Bu yüzden sitemizden ayrılmış kullanıcılara kendimizi hatırlatmak çok faydalı olacaktır. Yeniden Pazarlamada sadece Google Reklamlarından gelen kullanıcılar değil aynı zamanda URL’den giren, organik arama sonuçlarından ya da herhangi bir yerden yönlendirme ile sitemizi ziyaret etmiş kullanıcıları da kapsamaktadır.

Yeniden Pazarlamanın reklam stratejinize nasıl katkıda bulunabilir?

•Bölgenizdeki yeni müşterileri belirleyebilir ve onları kazanabilirsiniz
•Alışveriş için karşılaştırma yapan potansiyel müşterileri kazanabilirsiniz
•Alışveriş sepetine ürün eklemiş ancak bu ürünleri satın almamış müşterilerin geri gelmesini sağlayabilirsiniz
•Geçmişte satın alma işlemi gerçekleştirmiş müşterileri elinizde tutabilirsiniz
•Yeniden pazarlama ile tekrar hedeflenmiş kullanıcıların alışveriş yapma oranı, yeni kullanıcılara göre 4 kat daha yüksektir.
•Farklı birçok sitede reklamlarınızın tekrar gösterilmesi,marka değerinizin ve güvenilirliğinizin artmasını sağlar.